Alla inlägg under juli 2012

Av malvasmamma - 19 juli 2012 09:40

Hejsan
Ja livet rullar på ... Sakta men säkert och med mycket sorg i hjärtat..
Älskade Malva ?
Själv har jag världens ryggvärk och kan knappt inte ta mig ur sängen, har fått tid kl 13 idag så får se om de kan fixa till det...
Den 29 juli åker vi till Rhodos i 2 veckor och ska bara vara och relaxa :)
Linnea åker till Turkiet med sin pappa mfl
Ha en fin dag ?
Bloggar för första gången från mobilen idag så får se hur det ser ut :)

Av malvasmamma - 13 juli 2012 19:22

Go kväll!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen men orken har som sagt inte funnits ...

Saknaden efter Malva är så stor och det går inte en dag utan tårar..

Klumpen i halsen finns där ofta.

Hur kunde det gå så här??

Älskade Malva gumman  

Hon ger oss små tecken då och då och det värmer våra hjärtan,även barnen har fått tecken som de är glada över att ha fått  

Vi har grillat en hel del på den finaste typiska Malva grillen,coca-cola grillen som vi fått av täti.

Synd bara att Malva aldrig han grilla med den men hoppas hon är med oss och grillar ändå  

Vi håller på att målar om möbler här hemma och tapetserar,vi måste ha saker att göra HELA tiden känns det som,så länge man har nåt att göra går allt mycket bättre.

FY FAN säger jag bara..

Tänk att få säga " åå snart har jag bara 2 dagar kvar till semestern"

Ja det hade ju inte vart fel att säga så..

Istället säger vi " jaha undrar när försäkringskassan ringer och tjatar igen då..tjatar om det ena och det andra..

Man kan inte slappna av för 5 öre för man har alltid nåt i hälarna antingen fk eller läkarna..

Ja jag ÄR bitter helt enkelt punkt slut.

Slut som människa och har mina dåliga dagar och bara vill vara själv och gråta...

BLÄÄ


Aja slut gnällt ..

I morgon är det säsongens första hockeyträning för Oliwer i Västerås.

Ska bli skönt att komma igång med sporten igen..

Konstigt blir det utan Malva som ALLTID skulle kolla på ismaskinen och köpa coca-cola och korv i kiosken med en egen peng..en guld peng mamma sa hon jämt..

Jaha då var tårarna här igen då..

åååååååååååååå

nu slutar jag skriva för idag,återkommer snart igen

KRAM

               


Av malvasmamma - 8 juli 2012 22:31

Go kväll!

Har inte haft ork eller lust att skriva något här än..

Men LOVAR snart är jag på G igen

KRAM

Presentation

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

malvasmamma

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Hur vill ni att jag bloggar?
 Mycket bilder
 Mycket text
 Mycket bilder och lite text
 Mycket bilder och mycket text
 Som tidigare

RSS

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards